Moet ik wel of geen eigen apparatuur aanschaffen?

17 jul 20
Wel of geen eigen apparatuur aanschaffen: Familiepakket: Als onderdeel van het familiepakket krijgt u van ons een AVM Fritz!Box router in bruikleen. Deze router is voorzien WiFi, zelf aanschaffen is dus ...

Wie helpt mij bij het opzeggen van mijn huidige abonnement?

13 sep 18
Als u de overstap maakt naar PLINQ bieden wij u overstapservice aan. Dit houdt in dat wij voor u de overstap regelen. Wij zullen samen met u kijken naar een geschikte ...

Hoe bestel ik extra opties?

13 sep 18
Wilt u graag uw abonnement uitbreiden met één van onze extra opties dan kunt u dit doen door te mailen naar info@plinq.nl of door te bellen met onze klantenservice via 088-7768444. ...

Kan ik mijn e-mailadres behouden?

13 sep 18
Niet in alle gevallen kan u uw e-mailadres behouden. Als u een provider gebonden e-mailadres heeft zal deze komen te vervallen wanneer uw abonnement opgezegd wordt. Heeft u een onafhankelijk e-mailadres, ...

Kom ik zonder diensten te zitten?

13 sep 18
Bij het regelen van de overstap houden wij er rekening mee dat er altijd een overlap is in diensten, meestal een week, om ervoor te zorgen dat u niet zonder diensten ...

Wat is de contractduur van mijn abonnement?

13 sep 18
Uw abonnement loopt in principe een jaar. daarna wordt het abonnement automatisch elke maand verlengd.