Klantenservice

Veelgestelde vragen

Wij hebben een overzicht gemaakt met een verzameling van de meest gestelde vragen.
 
Deze vragen hebben wij alvast overzichtelijk gebundeld tot veelgestelde vragen, zodat u mogelijk het antwoord op uw vraag snel kunt vinden.
 
Heeft u al gekeken of uw vraag hier wellicht tussen zit?
 

Actuele storingen

Momenteel hebben wij geen actuele storingen.

Gepland onderhoud TV dienst – 24 november

In de nacht van woensdag 23 op donderdag 24 november wordt er onderhoud verricht door onze engineers aan ons TV Platform. Gedurende dit onderhoud kunnen klanten met TV van Glasvezel Assendorp hinder ondervinden tijdens het gebruik van onze TV dienstverlening.

Het onderhoud wordt bewust in de nacht uitgevoerd om hinder tot een minimum te beperken.

Het onderhoud zal plaatsvinden op 24 november tussen 00:00 en 07:00 uur.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Storing melden?

Bel 088-7768410 of mail naar info@glasvezelassendorp.nl.

U kunt ook gebruik maken van onderstaand contactformulier. 

 
 

Storing melden?

Wilt u een storing melden? Of heeft u een ander probleem? Laat het ons weten. Wij streven er naar om binnen 48 uur te reageren.

Handleidingen

Download hier één van onze beschikbare handleidingen:
 
 

Verhuizing

Wilt u een verhuizing doorgeven? Bel dan op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur met onze klantenservice.

Wij controleren samen met u welke diensten wij op uw nieuwe adres kunnen leveren en plannen de verhuizing van uw diensten.

Per mail mag ook via info@glasvezelassendorp.nl